En bild säger mer än tusen ord

image105
Pappa och mamma på ett fik i Luleå i vintras.

Kommentarer
Postat av: Johanna Graf

Å, vad fina de är! Jag blev alldeles tårögd.

Postat av: Åsa

Ja, man har ju att brås på :-) Snart är det kryssning, FATTA vad kul det ska bli! Kram

2007-04-25 @ 20:06:19
Postat av: Hannah Bergstedt

Vilken fin bild på mamma och pappa, Åsa. Det känns förtröstansfullt att se par som är äldre än sig själv vara kärleksfulla med varandra. När min farfar ser på min farmor känner jag likadant som när jag ser den här bilden. Tänk att vara tillsammans med någon så länge och fortfarande inte kunna motstå att röra vid varandra.

Såg dig föressten på flyget på väg hem från Stockhokm i februari. på arlanda tänkte jag, de är nått bekant med den där tjejen. Men det var först på Kallax när Ewa hämtade dig som polleten föll ned.

Mvh Hannah Bergstedt

2007-04-26 @ 15:14:49
URL: http://www.s-info.nu/bergstedt

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback