Tänk efter före!

I dag skriver jag om sverigedemokraterna.

Kommentarer
Postat av: Maria

Jag förstår ju att du måste vara ledig ibland och inte bara blogga hela tiden. Men jag vill bara säga att jag i alla fall längtar-längtar efter nya inlägg och krönikor och underbara observationer och reflektioner. (Och mellan allt njutande av ljuvliga utomhustemperaturer, vårljus och livssprittande dofter har jag redan kollat din blogg typ fem gånger idag. Japp. Lite besatt, jag vet. Men jag är inte galen. Bara inspirerad.)

Postat av: Åsa

Maria, jag kollade in din blogg och den kommer bli ett knark för mig f r o m nu. Tack för typ finaste kommentaren jag har fått i hela mitt liv!

2007-04-15 @ 22:06:52
Postat av: Björn Björnson

Du har rätt om integrationspolitiken men Du glömmer två andra viktiga faktorer. För det första en skolpolitik som "levererar" ungdomar, som kan gå vidare i livet och inte fastna i arbetslöshet. En arbetsmarkandspolitik som ger riktiga jobb, som folk kan försörja sig på! Om detta fungerar är jag övertygad om att väljarbasen för SD minimeras!

2007-04-16 @ 00:38:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback