Friend sweet friend

image254
Mackan och Jos

Den här bilden har jag helt fräckt snott från
Mackan. För jag längtar efter honom. Hör du det Mackan? Kanske lite svårt för Mackan att fatta för senaste gången vi sågs plingade han på min dörr. Jag öppnade och ropade: "Du kan inte vara här! Jag hinner inte! Jag måste jobba!"
Mackan bad snällt om tillstånd att gå med mig en bit på väg till jobbet. Utanför Seven Eleven i korsningen Renstiernas gata/Åsögatan bad han mig stanna så han kunde ta en bild (kanske till bloggen). Jag tyckte det tog för lång tid med kameran så jag sa: "Det här går inte, nu går jag."
När jag hade svängt om hörnet hörde jag Mackan säga
"...Ja, jag kanske kan fota trottoaren här där hon stod."

Kommentarer
Postat av: Mackan

I hear you baby! Men du är inte elak mot mig, det vet du. Snart ska vi kramas. M


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback