Invitera mig

Det är en sånhärn semestermåndag. Jag har absolut inget att göra så jag sitter hos PetraBD Pop framför en lånad dator. Tänker att jag ska läsa och stryka mejl, men det orkar jag inte så det gör jag inte. Tänker att jag ska ladda upp fler bilder på Facebook, jag har en bild från min releasefest där jag kramas och pekar finger samtidigt, jätteglad, men den vet jag inte om jag vågar lämna åt offentligheten. Jag tänker att jag borde cykla hem till mina föräldrar i huset och kolla läget, men det regnar liksom mikrodroppar från sidan så det vill jag inte. Jag är seg och snurrig samtidigt, jag borde ta tag i mig. Men å andra sidan. Jag har ju semester. Förresten, kanske borde jag skaffa en övernattningslägenhet i Luleå? Nu när jag är så mycket här. Men det är så tjorvigt att trixa och fixa och dessutom kostar det massa pengar. Ja så där håller det på i min skalle i evighet.

Förresten, Invit i lördags var en kärleksinjektion. Det finns så många fina jag tycker om i den här stan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback