2007 - hela listan


Årets skräll: Mona Sahlin partiledare

Årets böcker:
Mig äger ingen, Åsa Linderborg och Taxi, Alexandra Pascalidou

Årets låt: Shoreline (som varje år)



Årets popunder: Elmo

Årets hemvändare: Åsa Petersen. Till Luleå.

Årets jag jobbar tills jag dör, men ack så roligt: Pridebloggen, Kurirenbloggen

Årets saknad: Morfar



Amy Gardner, Vita Huset

Årets dvd-maraton:
Vita huset i januari, Brothers & Sisters i december

Årets matsensation: Frukost varje morgon!

Årets butik: King Lily

Årets knark: Facebook, Febban, Fejjan, Fuckbook, Facefuck.



Årets antiklimax: 19 juni, morgonen efter releasefesten för Bortom normen 2.0. Och nu då?

Årets den som sa det hon var det: "Jag ska aldrig börja blogga"

Årets roligaste blogginlägg:
Mackan provar kläder på Beyond Retro



Årets nyfunna vänner: Petra och Aron

Årets upptäckt:
Finland

Årets semester: Med mamma och pappa i Cannes

Årets fynd:
Hampus



Årets klänning: Den hallonröda

Årets reportage:
Torbjörn Nilsson om Maud Olofsson i Fokus

Årets fester: Releasefesten i Luleå, Markus födelsedagskaraoke

Årets tanke: "Snart är det 2008"


Nyårspussar till alla bloggläsare!
/åsa

Kommentarer
Postat av: petra

Hola Gott nytt år rings senare nu skridskor å du du är årets kap vän!

2007-12-31 @ 12:32:19
Postat av: Anonym

Jag klickade på länken till pridebloggen och läste den i efterhand. Hela. Bättre sent än aldrig :-) Skönt med lite sommarminnen.

2008-01-07 @ 20:20:05
Postat av: Sarah

min karl kommer från jokkmokk.. som elmo=) totalt onödig fakta jag inte kunde låta bli att berätta..


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback