banne mig, jag tror jag är klar

194176-6

Jag har varit lite borta den här veckan. Förutom vanliga jobbet på Aftonbladet har jag slutredigerat min bok
"Bortom Normen 2.0" som enligt planen ska komma ut den 11 april på Normal Förlag.

Att skriva bok är det mest underbara och förfärliga man kan göra. Man skriver och stryker och skriver och stryker. Man känner sig toppen ena dagen och botten den andra. Man ser helheten men så plötsligt tappar man tråden och det är bara osammanhängande ord i långa rader. Först oroar man sig för att börja och sen oroar man sig för att sluta.

Men mest är det underbart, för det är en oupphörlig lek med ord och tankar. Inget gör mig så varm ooch glad som det, inget annat kan få mig att så totalt tappa greppet om tid och rum.

Nyss skickade jag boken till min förläggare. Klockan är mitt i natten och jag är helt speedad. Nu börjar den nervösa väntan på offentligheten. Var snälla mot mig veckorna som kommer, snälla.

Kommentarer
Postat av: Ted

Lycka till med nya boken Åsa. Ser fram mot att läsa den.

Postat av: Åsa

Tack! Jag lovar att skicka en till dig i Amsterdam!

2007-02-26 @ 04:58:34
Postat av: Ted

Tackar! Men skicka den till Rotterdam istället. Då kommer den fram. :)

2007-02-26 @ 14:48:02
URL: http://tedtaikon.blogspot.com
Postat av: Åsa

Ah, my bad. Självklart Rotterdam. Men du vet, jag kan inte ens skilja på Helsingfors och Luleå. Hehe.

2007-02-26 @ 14:52:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback