Barnatro

Jag bor hemma hos Ann de här dagarna i Luleå. Jag kommer rakt in i småbarnslivet. Jag trampar på dockor, plockar upp kläder från golvet, tröstar barn som gråter flirtar med barn som ler. Det låter nåt förjävligt från Lazy Town på DVD och sen är det middag, kyckling utan gryta till barn kyckling med gryta till vuxna. Vid tio-halv elva faller sista barnet i sömn och Ann i säng. Vi pratar tills hon somnar, sen sätter jag på L Word och väntar in natten, måste tänka på volymen så ingen vaknar.

Jag skulle nog passa utmärkt som pappa.

Kommentarer
Postat av: John

Den där tiden framför TV:n när barnen somnat är en riktig pappastund kan jag intyga. Utom nu på sommaren då, när barnen är lediga och pappan måste upp och jobba...

Postat av: Ella

och vips så var du i min rss-läsare. Sweet!

2007-07-24 @ 19:27:19
URL: http://jagskaingetha.blogg.se
Postat av: Mackan

Sweet.

2007-07-25 @ 15:02:05
Postat av: Shane

L-word är verkligen en toppenbra serie. Dessutom spelar Kate Moennig en roll med samma namn som mitt eget. Det är häftigt. :)

2007-08-06 @ 04:41:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback