I know the feeling

Det är lätt att tro att man är den enda sommartrötta, som tar ut det allra allra sista innan semestern. Tur då att man har en olyckssyster. Så här mejlar fina Johanna:

"Sammanfattning av igår: Gasolen tar slut, såghandtaget går sönder, tappad mobiltelefon (som blev återfunnen), väska som går sönder i axelbandet medan jag bär den över axeln, två bilar och en cyklist i två separata trafikhändelser, som håller på att krocka just där jag går, handtaget till en kran på en toalett lossnar och jag står med den i handen när jag ska tvätta händerna, mitt klockan 11 möte glömmer bort mig, mitt klockan 14 möte glömmer bort mig, barnen vill inte veta av mig när jag kommer hem från kvällens (rätt så sopiga) affärsmingel för att lägga dem, mitt förrförrgår möte - som hade glömt bort mig!!! - träffar jag på affärsminglet och hon ber om ursäkt men dumpar mig sedan igen medan hennes kollega står och pratar om hur bra de är."

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback