Är det sant!?

Det hände nåt stort i går. Smygläsning på Klubb Idyll, för första gången skulle jag prata om boken inför folk. Jag var vansinnigt nervös men det bar. Det bar!

Ulrika Larsson från Normal förlag frågade ut Hanna Wallsten och mig, jag svarade på fråga efter fråga och för första gången nånsin kände jag att jag kunde vara mig själv på scen. Stamningen fanns med mig men den hindrade mig inte från att säga det jag ville. När jag väl upptäckte det kunde jag inte sluta prata, jag tog ut svängarna allt det gick. Jag vet inte om det var en engångsföreteelse (peppar peppar) eller en början på nåt nytt. Men jag kommer att spara den här kvällen längst in i hjärtat.

Tack Klubb Idyll, hos er är det så himla lätt att vara sig själv.

Kommentarer
Postat av: Cecilia

Det var början på något nytt. Stamning är charmigt och din märks inte ens. Jag vill höra dig som sommarpratare snarast! Ska genast maila p1. Puss

2007-06-17 @ 17:22:13
Postat av: Emy

Det var fantastiskt att lyssna på dig i lördags, vi är hemskt glada för att du kom! =) Kram från Klubb Idyll


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback