Glad midsommar

Dan före midsommarafton. Jag ska skriva och sen ska jag gå hem, packa för ljuset i Luleå. Tänk om jag kunde få ett flyg upp redan ikväll. Visst är det ikväll man ska lägga sju sorters blommor under kudden? Jag har ju varken ängar eller gärdsgårdar här i krokarna så jag tänkte ta snittblommor från releasefesten:

1 gerbera
1 rosa ros
1 solros
1 lilja
1 orkide
1 vit ros
1 nejlika

Tänk om jag kunde få drömma om en tjej för en gångs skull.

Det blir midsommarpaus på bloggen. Ha en skön helg och glöm inte att hångla som det anstår en midsommar.

Kommentarer
Postat av: Iréne

Jag har för mig det är natten mellan midsommarafton och midsommardagen som man ska lägga blommor under kudden. Men jag är kanske helt fel ute...


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback