Det var väl fan

Jag hoppades att jag skulle bli Toby. Eller Josh. CJ har jag inte en chans på, inte Donna heller. Men:



The idealistic speechwriter is well-liked by just about everyone. He's known for his excellent writing, sense of humor, and tendency to be clutzy. Although being younger than the rest of the staff, he's often treated as so, much to his dismay.

Han är ju klok och fin och bra och smart och söt och allt, den gode Sam. Men jag hade liksom velat ha mer karaktär.

(Tack för tipset Eric Sundström)

Kommentarer
Postat av: ola

själv blev man en kille som heter Jed Bartlet, han ska vara nån president eller nåt......

//oS

2007-03-14 @ 11:58:48
Postat av: cubeXpert

Leo McGarry här, snubben med riktig koll...

Postat av: Åsa

Jed och Leo, ni borde verkligen ta en öl när Ola kommer till Luleå :-)

2007-03-14 @ 14:55:03
Postat av: Eric Sundström

Kul att du hittade testet, du som skrattade åt att jag blev Sam. Har du sett alla säsonger snart?

2007-03-15 @ 10:15:09
URL: http://www.ericsundstrom.blogspot.com
Postat av: Åsa

Nu inne på episod 16, säsong 5. Det visar sig att CJ ångrar en natt med Hoynes.

På något sätt förvånar det mig inte att vi båda blev Sam :-)

2007-03-15 @ 14:14:56
Postat av: Stefan E

Bra saker du skriver Åsa, Själv blev jag Donna(lite stolt), vet inte rktigt vad det betyder men jag blev glad när det visade sig att Bartlet hade en bok av Faucault.

2007-03-16 @ 23:47:11
Postat av: Åsa

Åh, du är en lyckost som blev Donna! Hon är fin hon.

2007-03-19 @ 23:36:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback