slit och släp, aldrig är det nåt annat

Sex tecken på att jag är lite för stressad just nu:

Mitt hem är skitigt men inte en pinal ligger framme. Jag kompenserar att jag inte hinner städa med att plocka, plocka. plocka.

Min soppåse är fylld med lattemuggar och andra förpackningar från Seven Eleven. Jag som inte ens gillar deras pasta med skinka och ädelost äter den hela tiden.

Jag svarar sällan i telefon, inte ens i den privata som bara några få har numret till. Men sluta inte ringa, snälla, jag tycker fortfarande om er jättemycket.

Jag är helt absorberad av en roman som jag ändå inte har rört på 14 dagar.

Jag har en låt på repeat i min iPod som jag inte gillar längre.

Jag drömmer om en vecka i Playa Ingles.

Kommentarer
Postat av: leo

...O vad heter låten...Romanen?

2007-03-14 @ 23:12:35
Postat av: Åsa

Låten: A very special christmas (!) med 1000 Dollar Playboys

Romanen: Är bara på korrstadiet än så länge så den kan jag inte säga nåt om.

2007-03-14 @ 23:36:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback