ZZzZzzzZ

Fyra dagar, Hörde ni? Fyra dagar ledigt! Det kan behövas, för jag har jobbat non stop sen förra söndan och gjort två resor under tiden, Spännande, men på helspänn. Nu är jag slut som artist. Följder av det:

Jag drömmer mina två återkommande stressdrömmar. Den ena är att jag inte klarar matten i gymnasiet så att jag inte kan söka till högskolan. Den andra är att min bästa vän aldrig mer vill ha med mig att göra. Känslan sitter kvar långt efter jag har vaknat, jag ringer och tvingar henne att säga att hon älskar mig. Hon gör det snällt, för hon har varit med förr.

På tunnelbanan hem från jobbet fastnade min blick på en mycket söt kille. Det var ju kul, problemet var bara att blicken blev kvar där. Jag föll i koma, såg utan att se. Han trodde att jag flirtade med honom. Inte blev det bättre av att vi skulle av på samma station och upp till samma busshållplats. Jag gick tätt, tätt bakom honom utan att märka det.

Till slut vände han sig om och log. Ett leende jag var för trött för att besvara.

Ja, ni hör. Slut som artist. Sov gott.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback