Ingen makt åt rasisterna

Samarbeta inte med sverigedemokraterna, skriver jag i dag.

Kommentarer
Postat av: MK

Viktigt att markera inställningen tycker jag, så bra krönika! Däremot var det ju lite förvånande att läsa om de informella kontakterna i Landskrona. Det är ett högt pris de betalar för makten om det stämmer.

Postat av: Grue

Har redan mejlat men postar nåt liknande här också.

Det är fel att du inte på nåt sätt försöker bemöta dom som sagt att Sd inte alls är rasister som Stikkan Ljunggren, Helene Lööw och Mauricio Rojas. Att bara påstå rakt upp och ner att Sd är rasister är inte att "ta debatten", det är att bedriva propaganda.

2007-05-08 @ 15:47:33
Postat av: Grue

Tog du bort min kommentar? Varför det?

2007-05-08 @ 16:02:00
Postat av: Åsa

MK: Tack!
Grue: Jag är ledarskribent. Jag skriver Aftonbladets ledarsidas uppfattning.

2007-05-08 @ 19:03:19
Postat av: Grue

Ja, det har jag också fattat. Vad jag vänder mig mot är att du inte argumenterar för dina åsikter och försöker avfärda relevanta motargument. Det är så man gör när man DISKUTERAR. Att bara påstå kontroversiella saker trots att man vet att det finns motargument är PROPAGANDA.

2007-05-08 @ 19:43:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback