Lust och energi

image143
Idag
skriver jag om Anna Lindhs tal och texter.

Kommentarer
Postat av: MK

Och jag har så svårt att förstå vilken syn på människovärdet som låg bakom Bromma. Hur tänkte hon? Det är långt ifrån "satans mördare", det är mer något annat som jag av respekt för dig inte skriver. Men jag hoppas att ett ev. nytt S, ett S som går att rösta på, inte har med sig personer som är beredda att göra ett nytt Bromma.

Postat av: Åsa

Egyptenaffären är verklig vidrig och kanske den största plumpen i sosseregeringens protokoll. Om Anna Lindh gjorde fel där, gjorde hon så klart fel. Men mig veterligen är det inte klarlagt hur mycket hon egentligen visste, eller vem som egentligen bär ansvaret för det som hände. Eftersom Anna inte är här och inte kan försvara sig har jag svårt att säga något om hennes roll.

2007-05-22 @ 15:44:54
Postat av: MK

Jag håller med dig om att det känns lite "dåligt" att kritisera någon som inte kan förklara sig, ångra sig etc. Jag är kanske lite för hård mot henne, men jag är rent allmänt rätt fundersam kring var idealen tog vägen efter 80-talets slut och tyvärr åker väl Anna med i det paketet. Jaja.

2007-05-22 @ 21:05:35
URL: http://mksblogg.wordpress.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback