Tokigheter har vi allihopa

image151

Söndag kl 00:35. Kvarnen var inget för mig ikväll. Ibland går det bara inte. Istället sitter jag här och funderar på
Johannas guilty pleasures. Jag har också några:

Musik: Alla flickor, Linda Bengtzing, typ
Böcker: Denise Rudbergs
Film: Hur man blir av med en kille på 10 dagar, typ
Mat: Stekt skivad haloumi, som jag äter med händerna, framför teven
Förälskelse: Jag var helt tokig i E-Type när han började på Z TV. Jag ringde in till programmet en gång och vi pratade om killar, E-Type och jag.
Ovana: Screena telefonerna istället för att svara i dem, sen ljuga om det

Kommentarer
Postat av: Johanna Graf

Underbart. Fan, vi måste ha en chiclit-kväll någon gång!

Postat av: Åsa

Oh ja, jag är med! Vi hyr romkoms (bara från gamla hyllan), poppar popcorn och blandar drinkar, stänger av telefonerna. Deal?

2007-05-27 @ 20:52:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback