Jag shoppar inte!

Köpstoppet har nu pågått i en vecka. Inte ett endaste litet halsband har jag köpt.

Det är inte det minsta jobbigt. Bara skönt. Jag slipper springa i affärer för att hålla garderoben uppdaterad. Jag slipper ha ångest över min slösaktighet. Jag läser inte ens
Sofis mode på måndagslunchen. Istället tittar jag djupare i garderoben - och använder allt fint jag redan köpt.

Från början skulle köpstoppet pågå en månad, från 25 mars till 24 april. Nu är det förlängt till den 15 maj. Jag åker nämligen till New York den 16 maj. Där ska jag köpa ett och annat plagg till vårdgarderoben. Men innan det - intet.

Här är en annan tjej med köpstopp: Fru Tureson.

Kommentarer
Postat av: Anki

Lycka till med köpstoppet - jag lägger till dig på min köpstoppsbloggroll.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback