Mió min Mió

image441
Min vän Mió Evanne publicerar titt som tätt homoerotiska bilder på sin blogg.

Nu har han drabbats av
betänkligheter: "Har jag varit naiv då jag visat erigerade snoppar och trott att det föll under kategorin amusement? Har jag fallit in i ett klassiskt gubbstraight tänkande då jag klassat porr som penetrering (i min genre då visserligen analt) och undvikit just den?"

Kloka frågor med svåra svar. Jag valde dock att ta det mer skämtsamt:

Åsa Petersen April 22nd, 2008 12:51 am
Jag undrar om du publicerar snopparna för att få fler läsare? Och därmed gå om mig på bloggtoppen? Jag tror det, jag!  Puss!

Mió Evanne April 22nd, 2008 6:56 am
Med tanke på att jag ligger på 18 plats just nu och Åsa på 38 plats, så kan det dessvärre ligga något i det.
Fram med storsnoppen Åsa! Puss!!

Kommentarer
Postat av: Karin Killer

"Kloka frågor med svåra svar"?

Snarare "Tiny things pleases tiny minds"

2008-04-22 @ 22:53:48
Postat av: Mió Evanne

- BIG "things" pleases big minds!

http://www.evanne.net/2008/04/22/hardhandskarnas-kraft/
(och nu pratar vi inte om mina lovehandles)

Postat av: Karin Killer

Så sant så!!!

/Karin

2008-04-23 @ 22:57:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback