Tidig kväll

image386
Utsikten från baren i dagsljus

Tillbaka på hotellrummet efter en kort men trevlig middag. Vi började på
Ateljee bar. Från fjortonde våningen på art deco-hotellet Torni har man utsikt över hela Helsingfors. Mina vänner uppmanade mig att gå på damtoaletten. Där var utsikten galen, det kändes som att hela stan såg en när man kissade.

Idag har varit matens dag. Imorrn blir mötenas dag. Jag har fyra intervjuer och en arbetslunch på programmet. Som vanligt är jag skakis. Intervjuer är bäst efteråt, när de faktiskt har gått vägen och gett resultat. Imorrn måste jag ladda om fyra gånger på bara några timmar. Gud hjälpe!

Om jag klarar det, klarar jag allt, känns det som.

Godnatt.

Kommentarer
Postat av: Helle Klein

Du klarar allt!
Stå på!
Kram!
Helle

2008-02-25 @ 22:37:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback