Den här dagen är för farmor

I morse åt jag frukost med pappa på Arlanda. Tidigt, tidigt. Han var på väg till farmor i Skåne som blivit hastigt sjuk.

Jag erbjöd pappa lite av min fruksallad från frukostbuffén. Han sa "Nej, sånt ska man akta sig för. Frukt och grönt är inte bra."

Sen berättade pappa om mannen i Pajala som fick frågan "Äter du några grönsaker?" Mannen svarade: "Jo, jag tar en falukorvsring ibland."

Till saken hör att pappa är den mest hälsosamma person jag känner, endast i konkurrens med mamma.

I dag är det första maj. Det ska man väl fira på nåt vis. I år är jag fasligt oinspirerad.

(Läs
Johanna, hon skriver bra)

Kommentarer
Postat av: Amanda

Gjorde du något roligt igår på Valborg? Berätta! Ha en trevlig dag!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback