Dolly Parton-special SVT 2 kl 20.00-00.45

image450
Dolly.

image457
Kolla Saras tröja, kvällen till ära.

image452
Aron kollar Saras bröst.

image453
Aron kollar Dollys bröst?

image458
Kolla kvällens outfit.

image456
Kolla Hampus äter popcorn.

Diskmaskinen går.
Min hjärtevän sover. Aron och Sara är på väg hem. Själv är jag uppe i varv. SVT 2 hade den goda smaken att ägna hela kvällen åt Dolly i våra hjärtan.

Hon säger: "They say in Nashville, if you gonna have a hit, make it hurt."
Jag säger: "Oh yeah."

Dokumentären "For the love of Dolly", om mer eller mindre galna fans, var fin. "Dolly Parton live" var gåshud, utom när hon spelade pipa i nån irländsk slagdänga. Filmen "Blommor av stål" stängde vi av.

Glöm inte att min morbror Håkan har
träffat Dolly.

Kommentarer
Postat av: sara

Meeen fan vilken trevlig kväll vi hade med god mat,fint sällskap och fantastiska Dolly . Tack!!
Tycker dock att jag ser aningens liite bara, porrig ut på en av bilderna.......Puss!

2008-05-04 @ 19:57:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback