Sverige sparkar på de som redan ligger

Läs min krönika om vård till papperslösa.

Kommentarer
Postat av: Daniel Eriksson

Varför funkar det inte att pinga AB-artikeln?

Postat av: Erik

Men har du inte redan en megafon på Aftonbladet? Ska du blogga åxå och göra reklam för bloggen med blogglänkar? Var det interaktivitet med de egna medarbetarna som var avsikten med blogglänkarna?

2008-05-15 @ 17:52:55
Postat av: Vi Som Byggde Sverige

Vi är gärna med på förslaget om fri vård till alla, men vi skulle behöva en faktura adress för detta jobb. Vad sa du din var?...

Postat av: Anders

Vad är det för trams, Erik? Alla har rätt att blogglänka till texter i Aftonbladet. I synnerhet Åsa, som har upphovsrätten till sina texter i Aftonbladet.

2008-05-15 @ 21:23:11
Postat av: Sonja

Bra skrivet Åsa! Jag hejar på dig och på människovärdet.

2008-05-15 @ 21:25:13
Postat av: Tim Berggren

Jag kommenterade Din artikel på Falkblick. Några saker jag reagerar på är att Du tar upp Sverige och Österrike men nämner inte att det är bägge dessa pluttländer som tagit emot flest asylsökande senaste åren.

2008-05-16 @ 00:59:57
URL: http://www.falkblick.nu
Postat av: Sara

Otroligt att kravet att människor ska få vård efter behov, inte efter ursprung, kan väcka så ont blod.
/Vi som byggde människovärdet!

2008-05-16 @ 07:15:13
Postat av: Tim B

Vad pratar Du om nu? De som har laglig rätt att vistas i landet bör inte få tillgång till sjukvård på samma villkor som de med uppehållstillstånd och medborgarskap.

Vad har det med bakgrund att göra?

2008-05-16 @ 13:36:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback