Jag är inte så nöjd...

...med det politiska landskapet för närvarande. Läs här.

Kommentarer
Postat av: MK

Som vanligt, du träffar så rätt. Jag vill gå ett steg längre och lite småförsynt hävda att socialdemokratin sedan länge lämnat idealen långt bakom sig. Tyvärr. Det är "tyst", det som hörs är möjligtvis, lite väl elakt uttryckt kanske, "en blev kopia kryddat med lite frieri/populism". Trist. Men men, det sista som överger... och i detta är det friskt att läsa dina krönikor. Keep it up!

Postat av: arne källström

Jag tror att aliansen van valet för att folket var trött på Göran Persson, inte på sitt valprogram. Folk tänkte inte på vad som skulle komma istället och hur det skulle drabba den enskilde. Nu har många vaknat och ångrat sig. Men vist det gäller att vara vaken.

2008-09-16 @ 18:11:03
Postat av: The KOOL-AID Casanova

På vilket vis menar du att alliansen har "gjort bort sig totalt"?



Jag antar att du inte är van vid att en regering faktiskt kan leverera vad de utlovade innan valet?



Eller saknar du helt enkelt det kravlösa, bidragsförsörjda slacker-livet under "di röde"?

2008-09-24 @ 17:57:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback