Pappas traktor vänder på en femöring

Vi har då aldrig haft nån skoter. Bil behöver man ju i Norrbotten, så det har vi haft. Några olika årgångar av SAAB 9000 och SAAB 95. Annars brukar pappa mest cykla runt i på sin Skeppshult. Men nu, nu har han köpt en traktor!

"Jag satte lite färg på fredagen och köpte en traktor, en John Deere 6100L, 1995-års modell. Traktorn är i fint skick med en motor på 75 hk, frontlastare och servo. Den vänder på en femöring.  Nästa år slår jag mitt hö på egen hand", skriver pappa stolt i sin
blogg.

Mamma mms:ar bildbevis:


Pappa med John Deere.


Pappa bygger traktorgarage.


Jag slår vad om att traktorgaraget kommer att bli större än själva stugan.

Kommentarer
Postat av: Johan

Varför använder han inte sin nya fina traktor och skotta med när han bygger sitt nya fina garage?? ;)

2008-09-01 @ 22:48:55
Postat av: Rikenberg

traktor är sexigt ;)

Postat av: John

Men en sån heteronormativ arbetsdelning! Sånt måste du väl vara emot, Åsa!?

2008-09-17 @ 11:00:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback