Pärlan från Luleå

image54

Fina Mackan finns numera på MySpace. Du besöker honom
här. Vi träffades första gången midsommarnatten 1998 vid en rostbrun Volvo på en gårdsfest i Svartöstan i Luleå (Jag tror det var Kalle Nymans gård). Där blev vi kvar timme efter timme. Jag hade dittills aldrig haft så roligt. Solen gick så klart aldrig ner, nån spelade saxofon i varmdiset, vi fick mer och mer vin. Till slut blev Mackan antastad av en kille som sa att han ville låna hans korkskruv. Det var tider det.

Kommentarer
Postat av: Mackan

Haha, det var fina tider det! Det var kärlek vid första ögonkastet! Tack för det fina "nicket".

Du beskrev det precis som jag kom ihåg det. Förutom att det satt ett åskmoln till flickvän på gräsmattan och skickade arga blixtar vår väg. Nåja, det var ju väldigt oskyldigt trots allt, även fast att mötas på en gårdsfest på midsommar brukar innebära mer än bara prata...

2007-03-27 @ 13:52:35
Postat av: Kalle

Kul att höra att det satts spår i historien av mina fester. Hade för övrigt en riktig brakfest förra helgen då jag fyllde 30!
ÄN ÄR DET LIV I GUBBEN!!

2007-03-27 @ 15:01:06
Postat av: Åsa

Haha, fina lulekillar! Även jag har ju blivit 30, som ni märker är det liv i kärringen också!

2007-03-27 @ 17:12:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback