förstämning... eller nåt

Min arbetskompis Jocke:

HAHAHAH.
Kvarnen blir av med alkoholtillståndet. HAHAHAH. Vad ska hela Söder göra nu?

För min del är det kanske början på ett nytt (kärleks)liv. När jag fyllde 30 fick jag en karta över Stockholm av mina väninnor. Kvarnen och Riche var dödskallemärkta. Alla ABF-lokaler var däremot försedda med hjärtan. Dit tyckte mina väninnor jag skulle gå och finna kärleken. Jag fick också en psykopatlista som jag skulle kolla av killarna mot. Väninnorna läste den högt och gästerna på festen skrattade så de tjöt (inget av mina ex var bjudna).

Kommentarer
Postat av: Pierre

Va kul att se ngn från en tidning som har en privat blogg. De officiella brukar bli så trista.
Kul blogg!!!

2007-05-29 @ 14:13:03
Postat av: Henke

Vill bara berömma för en otroligt bra och välskriven blogg. Är själv i startgroparna så jag tittar runt lite. Hälsningar från norr (ja nästan) Sundsvall..:)

Postat av: Magnus

Men...men.. va faan. Förresten är jag helt säker på att jag träffat på dig på Kvarnen. Hur kan du vara emot en resturang med Tage Erlander på väggen? Va?!

2007-05-29 @ 22:19:37
URL: http://magnus.ljungkvist.nu/blogg/
Postat av: Åsa

Vara mot? Jag ser det som ett led i min personliga utveckling bara :-)

2007-05-30 @ 00:22:40
Postat av: Magnus

Aha, som i att vi alla går åt höger med åldern, eller att efter kola kommer tandläkaren, eller att små söta barn så småningom bli tonåringar som skaffar sig ideal som de sedan överger? Eller att snart 40-åriga män klänger sig fast vid sin ungdoms romantiska föreställningar? Patetiskt.

2007-05-30 @ 07:15:40
URL: http://magnus.ljungkvist.nu/blogg/
Postat av: Åsa

:-) Om du tänker på det har jag gått till vänstern med åldern.

2007-05-30 @ 08:18:43
Postat av: Magnus Ljungkvist

Ok, jag ger mig. Men jag har en förfrågan: Kan du inte lägga ut psykopatlistan? Jag vill se hur många poäng jag får. Jag älskar tester...

2007-05-30 @ 12:07:00
URL: http://magnus.ljungkvist.nu/blogg
Postat av: Åsa

Jag ska kolla psykopatlistan och se om den är publicerbar :-)

2007-05-30 @ 13:27:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback