Lägesrapport, söndag (går runt och ser söt ut)

image152
Hannas Rivalbrunch: Jordgubbstårta, jordgubbar, chokladboll, bilar.


Dagens låt på repeat i hjärnan: I am the one and only, nobody I rather be, I am the one and only, can't take that away from me. Fatta jobbigt!

Annars en skön söndag. Ullis och jag har ätit oss igenom Södermalm. Från Nytorget (kaffe och bulla i gräset) via Rival (hälsade på Christian, Dominika och Hanna som brunchade) till Frapino vid Västerbron (mackor med kyckling honung chevre).

Solen sken och jag hann med att byta kläder: Först vit klänning, sedan gul. Jag orkar inte förklara varför, att få med klädbyte i söndagspromenad är oavsett anledning patetiskt.

Sommaren har kommit på allvar nu, det känns, det pirrar i magen, vad ska ni göra på midsommar?

Puss

Kommentarer
Postat av: cubeXpert

Gissar på gräsfläckar och/eller spillt kaffe på den vita...
:-)

Postat av: Åsa

Ja, vi säger det, så får min fåfänga vara kvar i det fördolda :-)

2007-05-27 @ 20:51:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback