Mot radiohuset!

Tidningen Medievärlden vill byta styrelse för Sveriges Radio. Tidningen "har talat med en lång rad personer i och kring Sveriges Radio, som ger förslag till en ny styrelse som kan lotsa SR in i framtiden" (artikeln finns inte på nätet).

Som "motsägare" föreslås Åsa Linderborg, Roger Nordin, Cecilia Stegö Chilo - och jag: "Åsa Petersen, ledarskribent i Aftonbladet. Stark, radikal profil, erfarenhet från den politiska sfären."

Jag tackar allra ödmjukast för förtroendet. När är första mötet?

Kommentarer
Postat av: Richard Slätt

Jag är ledsen snyggo-Åsa, men Medievärlden har verkligen noll koll på etervärlden. De kan tidningar men utanför den sfären ska de sannerligen inte röra sig visar den listan mest, fast då tänker jag primärt på personer som Roger Nordin - va fan ska han in i public service och göra??
Öl snart. Puss

Postat av: Åsa

Jaja, mig har Medievärlden i alla fall uppfattat helt rätt :-)

2007-06-01 @ 10:37:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback