And I need you now tonight / and I need you more than ever / and if you only hold me tight / will be holding on forever

57 låtar från 1957 på Mosebacke Etablissement i går. Kissin Cousins spelade skönt som vanligt. Ikväll skulle det bli fredagsöl med Cecilia och tjejerna. Men jag orkar nog inte. Får spara mig tills imorrn, då vi firar Mackans tjugoåttonde födelsedag med karaoke. Jag har gjort en stor affär av att jag ska sjunga Total Eclipse Of The Heart men det kommer jag aldrig att våga. Annars jobbar jag järnet, läser Doris Lessing och tråcklar ihop livet. Det går faktiskt ganska bra. Puss på er alla.

Kommentarer
Postat av: U

Ååh, total eclipse of the heart. 15 år, lycksele, första stora kärleken... Kommer kunna den utantill så länge jag lever!

Allt gott till dig!

//U

2007-11-23 @ 13:35:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback