Sju sanningar om mig själv

Jag blev utmanad av Hanna Wallsten (sjukt bra författare!) att berätta sju sanningar om mig själv. Här är mina svar:


1) I mitt iTunes står det att jag har spelat Billy Braggs "A New England" 1538 ggr.

2) Jag har mimat till Carola, Kikki Danielsson och Anna Book på en firmafest för HSB i Luleå. Pappa skötte bandspelaren och höll i sladden till låtsasmikrofonen.

3) Bjud upp mig till foxtrot och jag trampar dig på fötterna.

4) Jag brukar äta stekt haloumi med händerna framför teven.

5) Jag blir tokig på folk som smaskar.

6) Jag tycker att Kate Hudson är galet snygg i filmen "Hur man blir av med en kille på 10 dagar". Särskilt på slutet när hon har lockigt hår.

7) Jag drömmer om stor kärlek.

Jag utmanar:
Maryam Yazdanfar
Johanna Graf
Mió Evanne
Markus Järvinen
Kim Kärnfalk
Nisha Besara
David Eliasson

Regler:
Länka till din utmanare
Berätta 7 sanningar om dig själv
Utmana 7 bloggare
Lämna meddelande till dem du utmanat

Kommentarer
Postat av: Mió Evanne

http://www.evanne.net/2007/10/28/sju-sanningar-om-mig-sjalv/


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback