Yada yada yada

image288
Eric i mitten. Cecilia längst till höger.

Torbjörn och jag hade kräftskiva i går. Han hade kokat kräftorna själv, de var delikata. Det var länge sen vi sågs. Vi bara yada yada yada om allt möjligt.

Sen drog vi till
Landet vid Telefonplan, jag har aldrig varit där förut. Där var folk från Luleå. Såna från Luleå som var coola och snygga, alltså spelade covers som Jump i rockband på fritidsgården, när jag var fjorton. De är fortfarande snygga och coola, fast i dag på andra sätt.

Eric Malmberg
hade släppfest för sin skiva Verklighet & Beat. Han gick verkligen loss på hammondorgeln. En låt hette "Min kompis Anton". Eric sa: Ja, inte för att vi är kompisar längre. Det var länge sen jag såg han. Min kompis Cecilia spelade nyckelharpa med Eric. Det var roligt att se henne.

Jag luktade kräftor hela tiden. Till och med mitt hår luktade. Förlåt.

Kommentarer
Postat av: cecilia

kul att du kom finaste sötnos!! jag blev gladgladglad!
puss


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback