Min käre

Jag kan inte sova. Min karl sover för länge sen. Jag sitter i soffan och tittar på hans rufsiga kalufs i sovalkoven, kan inte riktigt vänja mig vid situationen: Att Ha Funnit Kärleken.

Fatta hur länge jag gick omkring och bara: "Det finns ingen för mig. Det finns det faktiskt inte". Alla jag testade kändes fel, antingen i kroppen eller i hjärtat. Eller så var jag fel för dem. Det var åratal av mismatches i relationer fulla av tvivel. Åratal av först hoppfulla, sen misströstande barkvällar. Alla som säger att de bara går ut för att dansa ljuger. Det slutar ändå med fylle-sms.

Livet är inte lätt nu heller. Men han är här nu. Jag tror på honom. Jag tror han tror på mig.

Kommentarer
Postat av: Vicktoria

Jag sitter här på min måne, ler och är glad för din skull!

Postat av: Linda

Sooo sweet! All lycka!

2008-04-14 @ 11:25:22
URL: http://lindabjorling.webblogg.se
Postat av: Annelie

Den inger hopp, din text.

2008-04-14 @ 15:16:40
URL: http://anneliehansson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback