Ge mig en pappablogg!

image449
Blondinpappan. Foto: Nöjesguiden

Nöjesguiden har en fullträff i nya numret: En
intervju med Per Rydberg, pappa till Isabella Löwengrip. Jag vill läsa Blondinpappans blogg hellre än Blondinbellans. Han är skitrolig. Och verkar klok minsann!

Ur intervjun:

Vad tycker du själv bäst om med hennes blogg?

"Jag läser inte bloggen nuförtiden, det finns ingenting där som intresserar min målgrupp. Det jag tycker sämst om är att hon inte kritiserar och ifrågasätter sitt eget parti. Häromdagen berättade jag om Fredrik Reinfeldts åsikter 1990 om skattefinansierad välfärd, när han var MUF-ordförande. Ingen respons dock. Jag tycker även att hon borde kunna lyfta fram andra partiers idéer, det finns något bra hos alla partier."

Är det aktuellt att få fler familjemedlemmar att blogga? Ni skulle kunna bli bloggosfärens familjen Wahlgren!
"Ingen annan är intresserad. Min stora grabb är intresserad av teater. Min lilla tjej som är tre år lagar mat hemma. Den minsta pojken vrålar och anfaller mig med ett plastsvärd. Jag vet inte riktigt vad det kan bli av detta..."

Kommentarer
Postat av: Vicktoria

Frågan är ju vad som gick snett... Jag antar att alla familjer har ett svart får. Kanske är det här hennes sätt att göra revolt, revolt mot det goda.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback