Nya frisyren - the truth!

image463
Elmos självporträtt.

Kommentarer
Postat av: Ted

Han ser ut lite som Alfons Åbergs pappa tycker jag. Bara pipan som saknas... Röker Elmo?

Postat av: Elmo

Jag röker. Utan att säga om jag blev glad, förolämpad eller bara tycker att du har fel i ögonen så är jag ju faktiskt inte ens lite lik Alfons pappa. Han har ett långt och avlångt df.lksmfdölkasdmgfsöldkfm du tänker på Alfons förhelvete.

2008-05-07 @ 04:23:57
Postat av: Vicktoria

hahahaha

2008-05-07 @ 09:46:27
Postat av: Ted

Oj, nu blev det dålig stämning. Det var inte alls min intention.

2008-05-07 @ 10:56:47
Postat av: Elmo (rolighetsministern)

- Vilken konstig kommentar jag gjorde om Alfonskommentaren. Jag är lite förvånad själv.
- Oj, stackars Ted som säkert har ångest nu. Var lite snäll mot han, snälla?
- Jag kanske kan ge honom en gåva? En fru tex?

Ja, Ted. Jag gottgör gärna detta. Vad vill du ha? Jag vill passa på att poängtera att pengar är inte ett problem och därför ingenting du behöver ta hänsyn till.
Vad jag dessvärre inte kan ge dig är följande:

Gratis filmvisningar.
"Startaeget-bidrag".
Ett fickminne.
En date med en ikon som ej längre är med oss.
Hockeyfeber.
En tidsmaskin (Pensionsreklamerna är trickfilmade).
En cykel mitt i vintern (hur skulle det se ut!?)
Ett "break".

2008-05-07 @ 13:43:04
Postat av: Ted

Jag har alltid ångest så det är ingen fara. Kan jag inte få lite av dina gitarrskills? Jag är rätt kass.

2008-05-08 @ 11:06:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback