Det är som vanligt

image77
Ma och pa

Så har då Lulehelgen börjat. Fika med mamma och pappa, drinkar på Invit, nya låtar med
Ludvig Svartholm och Park Hotell, äktenskapsmäkleri (inte för att jag är så fasligt intresserad) och intensifierade drömmar om att flytta hem. Ikväll blir det middag och vin med alla tjejerna, först ska jag nog sova lite. Det är ju ändå påsklov, eller hur?

Över alltihop ljuset. Vintern har ännu inte släppt greppet till våren här, det blåser snett och snöar arga små isbitar. Men efter vårdagsjämningen är det ljusare här än i Stockholm, jag hade glömt det. En trevligt upptäckt.

Kommentarer
Postat av: Ulrika

Hälsa Cina och njuuut! Får sjå mig till nästa vecka då väntar barndomsfjäll, vinterfiske och lite skoteråkning!

Glad Påsk!
/U

Postat av: Åsa

Cina får en kram från dig ikväll! Puss

2007-04-05 @ 14:55:58
Postat av: Gunilla Collin

Hamnade på Din blogg av en slump när jag sitter här på jobbet och kollar internet. När jag såg bilden på dina föräldrar så blev jag så glad. Vill Du hälsa de så mycket och önska Glad Påsk! Kram Gunilla

2007-04-07 @ 17:01:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback