Jag har lust!

...och hänger på Maria.

Dagens vill ha
: En lägenhet med balkong på Bergsunds strand.
Dagens klädsel: Vit stickad klänning, vita flippfloppar, turkos kofta (mot kvällen).
Dagens smink: Sparsamt.
Dagens frisyr: Som det är.
Dagens händelse: Minigrisen på Långholmen som åt på mina koftknappar.
Dagens låt: Desire, Ryan Adams.
Dagens planer: Vara helt ledig. Lyckades.
Dagens saknad: Personerna som alltid är med mig men inte är här.
Dagens dummaste: Sverigedemokraterna i min mejlbox.
Dagens sjuka: Vädret. 24 grader varmt och stekande sol men kala träd.
Dagens drog: Marlboro lights.
Dagens roligaste: Oink oink (minigrisen)
Dagens favorit: glittret i Saltsjön.
Dagens köp: Cola light, latte, macka med honung och kyckling och chevre, 40 cl starköl.
Dagens godis: honung och chevre
Dagens humör: Strålande, Baby, strålande.
Dagens ord: Utomhus!

Har Maryam, Johanna och Helle lust kanske?

Kommentarer
Postat av: Johanna Graf

Självklart. Kommer här!

Postat av: MK

Hello!
Sent (upptäckte iofs bloggen först tidigare idag, kul lr skrämmande med tanke på min text om dig igår) , men den här var rolig så jag snor den för kvällen.

Allt gott!

2007-05-06 @ 14:07:31
URL: http://mksblogg.wordpress.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback