Helsingfors on paper

36 timmar, fyra intervjuer, två möten i Helsingfors har nu spillts ut i två texter på typ 3000 tecken vardera. Jag tror aldrig det ska gå att få ordning på tankarna som kryllar i huvudet men det går alltid ändå. Sen sitter jag där: "Blev det inte mer än så här?"

En konstig sak är att jag har träningsvärk i BENEN efter den här arbetsdan. Jag som knappt har rest mig ur stolen sen nio i morse.

Snart ska jag hämta Vita Huset, säsong 5 hos Torbjörn och sen blir det Washington för hela slanten. Bookbag har just blivit kidnappad, Bartlet har tillfälligt överlåtit presidentmakten till en mycket storväxt republikan och jag kan bara föreställa mig Charlies ångest. Han älskar ju Zoey.

Shit, jag måste hem och titta. Adios amigos.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback