Jag gillar mina tjejer

Rödvin, pizza och sköna tjejer, snygga Maryam och Johanna bland andra. Behöver man nåt mer?

Kvällens tre konklusioner:

1) Världens bästa svar på tal till översittarsnubbe måste vara: Du har ett hjärta av plast och jag har den största utstrålningen i min generation.

2) Definition av kvinnlighet på 2000-talet: Ha världens största handväska hängandes i armbågen och hitta inget i den så du stoppar alla köer.

3) En Birkakryssning med spa och konstgjord sol och hela skiten skulle inte sitta helt fel.

Kommentarer
Postat av: Maryam

Och tjejerna gillar dig! Tack och kram!

Postat av: cecilia

M & jag blev alldeles omtumlade o tagna av alla snygga, coola politiker med massor av åsikter!

du är bäst! kram

2007-03-25 @ 10:00:09
Postat av: Åsa

Kom snart hit igen!

2007-03-26 @ 00:46:09
Postat av: Johanna Graf

Åååååå...Åsa, tack för att du bjöd på dina sköna vänne, dig själv, dina skor, dina tankar och vin.

2007-03-26 @ 21:02:30
URL: http://www.johannagraf.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback