Skamligt, Elmo!

image436
Min vän
Elmo (bilden) vill inte köpa min bloggbok. Han tänker sälja den själv istället:

-----
Postat av: elmo

Köpa och köpa.

Själv har jag suttit på biblioteket hela morgonen. Om du undrar varför så är det för att jag har suttit och skrivit ut din blogg sida för sida i flera exemplar. 2 :- för varje printat A4 landade slutligen på 804:-
Men det är pengar som jag räknar med att få tillbaka då jag själv tänker sälja boken. Mackan och Hampus har redan bokat varsit ex. Har några till köpare på gång. Det jag undrar är som så att kan du signera i alla fall hampus exemplar? Han undrade om detta var möjligt och jag lovade att kolla upp det. Om du går med på det så kanske vi kan göra någon deal, typ att du får 10% att vinsten på de signade exemplaren (om det blir fler än ett).

Hör av dig när du ser det här / Magnus (elmo)
2008-apr-14 @ 14:29
-----

Jag blir tokig på den där ohängda ungen.

Kommentarer
Postat av: Linda

Who needs enemies with friends like that..? Rolig kille den där Elmo!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback