Världens längsta storstadsweekend

image435

Nu kan du köpa min blogg som pocketbok på Vulkan!

Det här är första året på Åsa Petersens privata blogg. Där presenterar hon sig så här:
Ledarskribent på Aftonbladet med planer på att bli popstjärna. Skoja ba! Älskar romaner och rock och romantiska komedier. "Det opraktiska är det enda praktiska i längden" skrev Gunnar Ekelöf och det är så himla sant.
Följ Åsa Petersen mellan februari 2007 och februari 2008. Det är jobb och fest, hjärta och smärta, singelliv och tvåsamhet, storstadsliv och småstadslängtan. Alltid med musik i öronen.
Det är livet, helt enkelt.


Köp boken
här!

Kommentarer
Postat av: elmo

Köpa och köpa.

Själv har jag suttit på biblioteket hela morgonen. Om du undrar varför så är det för att jag har suttit och skrivit ut din blogg sida för sida i flera exemplar. 2 :- för varje printat A4 landade slutligen på 804:-
Men det är pengar som jag räknar med att få tillbaka då jag själv tänker sälja boken. Mackan och Hampus har redan bokat varsit ex. Har några till köpare på gång. Det jag undrar är som så att kan du signera i alla fall hampus exemplar? Han undrade om detta var möjligt och jag lovade att kolla upp det. Om du går med på det så kanske vi kan göra någon deal, typ att du får 10% att vinsten på de signade exemplaren (om det blir fler än ett).

Hör av dig när du ser det här / Magnus (elmo)

2008-04-14 @ 14:29:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback