Gunilla har talat

"Man är väl inte sämre än att man ska ändra sig", skriver Gunilla Brodrej om mig på sin blogg.

Hon hoppas att jag ska ändra mitt sätt att skriva enligt hennes anvisningar, för jag verkar enligt henne vara "en genuint fin människa som det är lätt att gilla."

!!!

Först var hon hånfull. Nu är hon nedlåtande. Båda är lika illa.

-----

Jag har funderat en del på varför Gunilla Brodrej öser sin galla över mig. Läs detta och få svaret. Gunilla Brodrej är, till skillnad från mig, ingen vidare vän av normkritik. Hon tycker uppenbarligen att sånt är löjligt.

Kommentarer
Postat av: Maryam

Du ska inte ändra på någonting. Ingenting ska du ändra på.

Postat av: Nathalie

I bilen från Nora pratade vi om A-kassan. Detta skrev jag på bloggen:



http://nathalielandin.blogspot.com/2007/08/jag-har-arbetat-i-20-r.html



Kram Nathalie

2008-08-22 @ 11:26:35
URL: http://nathalielandin.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback