Kenta

Vicktoria frågar hur det var på Kentspelningen?

Det var skitmysigt. För min kille var med och jag har aldrig gått på konsert med nån jag varit så kär i förut. Andra bra saker var:

Ljusshowen - jag gillar laserstrålar
Jocke Bergs humör - han log hela tiden och skojade med publiken: "Vad står det på din banderoll? KENT ROCKAR? Ja, det gör vi ju."
Tillbaka till samtiden - senaste plattan växte live
TV-skärmen - filmerna till låtarna blev historier i sig
Extranumren - först 747 och sen "Mannen med hatten (12 år senare)". Man kan inte annat än älska en konsert som slutar med crescendot "Vi ska alla en gång dö, vi ska alla en gång dö, vi ska alla en gång dö"

Kommentarer
Postat av: Vicktoria

Vad härligt med konsert intill sin kärlek. Vackert!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback