Köpstopp!

image405
Mitt senaste fynd: Den här klänningen från
Nümph. Fast
i blått.

Jag har en hemlig last (eller kanske inte så hemlig om man finns i min närhet). Jag köper kläder. Inte bara de kläder jag behöver. Ofta de kläder jag vill ha. Nästa månad ska jag därför utmana mig själv. Jag ska inte köpa ett enda klädesplagg (inte heller skor, väskor, accessoarer) mellan marslönen och aprillönen. Ni får följa äventyret här i bloggen. När jag verkligen suktar efter att köpa ett plagg ska jag bara fota det och publicera, så ni ser vad jag går miste om.

Syftet med detta experiment är att bjuda konsumtionsmonstret inom mig motstånd. Och att spara pengar, naturligtvis.

Kommentarer
Postat av: Josefine

Jag har också köpstopp under april - till att börja med. Fast det är böckerna som är mitt stora motstånd, jag vill köpa obegränsade mängder!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback