Måndag morgon

Jag vaknade ur en stressdröm i morse. Lyssna bara:

Jag skulle jobba söndag på Aftonbladet (bara en av oss på ledarredaktionen jobbar söndag). Inga texter fanns i lager så jag skulle skriva både ledare och krönika till måndagens tidning. Min kille och jag vaknade och tog en lång söndagsfrukost. När jag var på väg till jobbet upptäckte jag att jag hade försovit mig med 12 h. Nu var det bara 40 min kvar till deadline och inga texter var skrivna. Jag ringde i panik båda mina chefer men ingen svarade. Det fanns inget att göra, måndagens ledarsida blev helt blank. På jobbet på måndagen var det ingen som sa nåt, alla ignorerade mig helt.

Trevlig dröm va? Trevlig måndag, hörni!

Kommentarer
Postat av: 79Ninni

Neeei vad jobbigt!!! TUR att det bara var en dröm! Blev nästan stressad själv nu ju...


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback