Vi hade i alla fall tur med vädret

Jag är galet trött efter en galen jobbvecka. Men roligt har det varit.

Imorrn ska min hjärtevän och jag åka bil hela vägen till Göteborg, för att hälsa på min ena lillebror. Bilåkning är väldiga vuxenpoäng för oss. Bilen har vi lånat av min andra lillebror. Han lånar min lägenhet i utbyte.

Jag minns förra gången vi åkte bil ihop. Då hade vi Magnus med oss i baksätet. Hjärtevännen ville prompt gå ur och klappa renarna. Magnus la sig mitt på landsvägen i nån fjortisprotest. Jag ville rädda en hund som sprang lös. Magnus ville köra över den.

Milde tid.

Kommentarer
Postat av: ewa

möter ni renar på vägen till GbG bjuder jag på middag!

2008-10-23 @ 23:12:45
Postat av: Magnus

Jag ber om ursäkt för mitt blaskiga beteende.

2008-10-24 @ 15:11:06
Postat av: Moster

...eller som bloggarens pappa sa, när han åkte med svåger och svärfar till Junosuando 1977, när han såg en ren vid vägen (på bred skånska): "Titta! en geit!!"

2008-10-25 @ 17:24:22
Postat av: :-D

Haha,vart är jag när alla gör roliga resor?

avis


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback